[ LUGOS ] Problemi z DNS

Ernest Zejn ernest na zejn.si
Pet Jan 1 16:07:51 CET 1999

~hoj~

>Hmm, mislim da reverse lookup za IP nima veze s tem. Postopek pinganja
>bi namrec moral potekat takole:
>www.<domana> -DNS-> ime_ masine.<domen> -DNS-> IP_masine -ping-> nato
>pinga IP_masine.
to pa se mi ne zdi cisto res. namrec, kot si ze omenil, je za ping ravnotako
pomemben host resolving (le kaj drugega). No, torej mora DNS pravilno
odgovoriti
na host query. Ampak ce nima pravilno nastavljenega reverse lookup-u, se mu
lahko DNsoftware zacikla (kar se je meni nestetokrat ze zgodilo) in ne vrne
odgovora
v realnem casu (ce smo natancni, ga nikoli ne vrne), ker vraca odgovor
samemu sebi,
namesto sprasujocemu hostu. Zato obstaja servis, ki ga je moc skonfigurirati
(pod
named oz. bind) skozi <domena.reverse>, kjer so podani pravtaki odgovori (za
vse
hoste in podzone v NS prostorski zoni), katerega se nastavi v filetu
"named.boot" in sicer kot: "primary <IP masine nazaj bran>
<domena.reverse>".

>Najverjetneje bo res problem zaradi zastarelega SOA # (namrec, SOA
>98121832 je zastarel ze za kako leto ;-)))
:))
>btw...srecnega in zdravega zelim vsem ! ;-)
enako!

                                            lpp,Ernest - The one, who is
thought to be an upgraded Marine
Name: Ernest Zejn ¦ E-mail: ernest na zejn.si ¦ WWW: www.zejn.si
Tel:   +386 41 706-549 ¦ Tel2: +386 64 862-311 ¦ Fax:  +386 64 864-337

Dodatne informacije o seznamu Starilist