[ LUGOS ] Barvni ukaznik

Miha Tomsic miha.tomsic na guest.arnes.si
Čet Jan 14 00:33:45 CET 1999

	Hojla!

On Wed, 13 Jan 1999, Andrej Presern wrote:
> xterm -rightbar (oz. popravi X resource), namesto libXaw instaliraj
> libXaw3d.

-rightbar res deluje :)
libXaw3d imam instaliran in hvalabogu ga ldconfig ne linka na libXaw...

> To je geometrija OKNA..

Nisme pa uspel ugotoviti, kako ga z resourci prisiliti naj spremeni samo
prvo okno. XTerm.vt102.geometry ne deluje... Ti classi mi niso povsem
jasni...

> :) Verjetno je bolj napocil cas za kaksen man page prebrat:)

Nimam casa, moram clanek za Moj Mikro pisat... ;)

	Mikka - aalte saakker...

 - Miha Tomsic --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -
 - home-made -- electronics -- music -- industrial -- physics -- net -- linux -
 - phylosophy -- poetry -- arts ---- Lower Parts of Abdomen ---- Josef Banale -

Dodatne informacije o seznamu Starilist