[ LUGOS ] Ali obstaja...

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Pon Jan 18 01:26:24 CET 1999

On Sun, 17 Jan 1999, Jernej Zajc wrote:

> Pozdrav,
>
> za newbie luserje ena zanimiva igrica: ali obstaja za Linux:
>
> ekvivalent raznoraznih web animatorjev (za GIFe)
gimp

> e. Adobe Illustratorja (vektorsko risanje)
gimp / xfig - odvisno kaj rabis, gimp ima eno lustkano orodje
gfig, s katerim se da precej narest, xfig je pa za tehnicne reci
in matematicno kramo (vsaj kolikor sem si jaz ogledoval).

> e. Diskeeperja (defrag program) - Ext2, FAT?
ext2 filesystem se sam sproti defragmentira. Kljub
temu je nekaj takega, za fat pa ne vem (poglej arhiv liste).

> e. raznoraznih web grabberjev (potegne dol vse z enega HTMLja
>    zlinkane strani in slike do dolocenega nivoja
Jah, nekdo je ze rekel... wget - zadeva rula, orodje vrste
fire and forget, dokler ni na local disku mirror :)

> e. windows explorerja (ne internet e.) - poleg kfm od KDE
Hmmm... Jah priporocam midnight commander v xtermu. Lahko ga
"natuniras" do take mere da zna vse.

> e. raznoraznih CD ripperjev (CDDA dump)
cdparanoia. Meni s scsi pogonov prebere VSE.

> e. Adapteca, CDRwin in podobnih stvari za pekace (poleg xcdroast,
>    ki na Calderi rahlo strajka)
Hja, graficni frontendi niso narejeni za funkcionalnost ampak za
"lustkanost". Zame cdrecord in cdparanoia napravita vse.

> kaksen MP3 enkoder
Frauenhofer (ali kaj ze) l3enc deluje blazno pocasi. Jaz hitrejsega
se nisem potreboval, sem pa 100% da obstaja. Bo ze kdo drug povedal.

> e. BackupExeca (kodirani backup)
Hja, obicajen backup | kaj_za_kodiranje... Nic pretirano zahtevnega.

> e. GoldWave-a - sound editor
S sound editorji je kriza :) xwave ni 1% tistega, kar bi clovek
od sound editorja pricakoval. Res pa je da znam (po sili razmer)
zdaj v glavnem vse kar zna goldwave napravit s sox.

Dodatne informacije o seznamu Starilist