[ LUGOS ] iz WIN v LINUX...

Sanel Sanela.Fejzic na guest.arnes.si
Pet Jan 1 00:17:53 CET 1999

>Ne vem. Nikoli probal.

Sem mislu, mogoce bi slo, ker se mi ne da cakati, dokler dobim novi PC.
Kaze pa da se ne da.
Mislim LINUX kot tak ja, ampak X-win ... :)
Ze v soli kjer smo instalirali je malo prepocasno!

>Seveda.
To je super!

>Drzi. Je pa Gimp. Boljsi.
Aja?
In je free?
Ce se spomenes si mi govoril, da so tudi programcki v RED HATu katere treba
placati...

>Verjetno
Ker vso bazo prav v QPRO ima.

TNX for help folks!

                        Sanel

"You are as happy as happy you want to be"

Sanel Fejzic
Srebrniceva 11
SI - 6280 Ankaran
SLOVENIA, Europe

home e-mail: SANELA.FEJZIC na GUEST.ARNES.SI
school e-mail: FEJZICS.STUDENT na VSM-KP.SI
AIESEC OBALA e-mail: AIESEC-OBALA na VSM-KP.SI

Dodatne informacije o seznamu Starilist