[ LUGOS ] Problem z PPP povezavo...

anze anze.vidmar na s-sser.lj.edus.si
Čet Jan 21 21:11:53 CET 1999

On Thu, Jan 21, 1999 at 09:52:12AM -0700, Ljubo Brglez wrote:

> Imam problem z povezavo na Arnes(300370). Problem se pojavi,ko se zelim
> vzpostavit povezavo preko minicom-a. Uredil sem datoteke options,
> resolv.conf in host.conf. Z minicom-om se
> povezem ter vnesem uporabnisko ime in geslo, nato pritisnem
> CTRL A Q(brez da resetiram modem), potem vtipkam pppd.
> Zacnejo se mi izpisovati smeti, ki se nekaj casa ponavljajo,
> nato se povezava prekine. Uporabljam red hat 5.0 z pripadajocim

Seveda, da se ti izpisujejo smeti. Komanda ki jo isces je:

pppd /dev/modem

in ne samo pppd!

/dev/modem pa predvidevam da ze imas. Ce ne:

ln -s /dev/cuaX /dev/modem   #Pri cemer je X st. od 0-3
(/dev/cua0 je enako kot COM1 v DOSu, /dev/cua1 = COM2 ...)

Ta ukaz ti naredi simbolicen link na modem port.
Brez tega ti pppd ne bo spilal!

Anze

Dodatne informacije o seznamu Starilist