[ LUGOS ] USB

Ales Bardorfer alesb na flux.fe.uni-lj.si
Pet Jan 8 15:00:30 CET 1999

Ales Casar wrote:

> To ravno ni nujno. Morda bi pa slo tudi klasicni signal prenesti 20 m
> dalec do monitorja. Edini pravi problem je izguba signala v kablu. Ce bi
> vzel dovolj dober kabel, bi to gotovo slo. Kolega, ki se na kable dobro
> spozna, pravi, da imajo tipicni monitorji zraven zanic kable za povezavo z
> racunalnikom.
>
> V splosnem gre pri tej povezavi za 5 koaksialnih kablov (R, G, B, H sync,
> V sync), kjer se pretakajo signali z najvec tam nekje do 300 MHz. In 300
> MHz signal po koaksialnem kablu prenesti 20 m dalec ni poseben problem, ce
> [...]

Tole s petimi koaksialnimi kabli sigurno gre. Preverjeno! Pred priblizno dvemi
leti smo morali v Cankarjevem Domu prenasati sliko (1280x1024) do video
projektorja, ki je bil namescen za platnom (back projekcija) in zato oddaljen od
racunalnika kake 30m. Ne vem vec tocno, kateri kabel smo uporabljali, bom pa
skusal ugotoviti in sporociti na listo. Vsekakor ni bil prav poceni.

lp,
Ales

Dodatne informacije o seznamu Starilist