[ LUGOS ] lilo -?

Matjaz Prelog rachek na scorpion.vizija.si
Čet Jan 21 21:02:16 CET 1999

On Thu, 21 Jan 1999, Tomaz Izanc wrote:
> Ima kdo mogoce kako izkusnjo z lilo-tom da mu pri bootanju iz diska
> napise :
> LI
> in to je vse namesto LILO: napise samo LI .
> kaj narediti imam pa ze vse instalirano na disku samo je bilo
> instalirano na drugi masini
> disk je velik 540 mb in je na 486 plati tako da ne morem vklopiti lba
> moda.
> kaka ideja .?
> lp,
> Tomaz

ehm,ja,k Danciju bi dodal samo se to,da se mi je to zgodilo pri
instalaciji RH4.2,in sicer ce sem med instacijo lilota le to "skenslal"
... in sel nazaj kaj delat,pol pa spet instaliral lilota ... zadeva je
bila popolnoma enaka,MBR je izpisal samo LI,in nix ni slo bootat seveda
... aja,BTW,tisti RH4.2 je bil neka kopija 3Linux cedeja,like,pojavljalo
pa se je to tudi na originalnih redhatovih CDjih ...

LP,tJaZy :>)

Dodatne informacije o seznamu Starilist