[ LUGOS ] Barvni ukaznik

Miha Tomsic miha.tomsic na guest.arnes.si
Tor Jan 12 19:07:26 CET 1999

	Hojla!

V /etc/bashrc sem dodal tele vrstice, ki nastavijo obliko ukaznika
(command line prompta):

PROMPT_COMMAND='PS1=`if test "$UID" = 0 ; then \
        echo -e "\033[00;31m\h:\033[00m\w# " ; \
    else \
        echo -e "\h:\w$ " ; \
    fi `'
export PROMPT_COMMAND

Tele vrstice povzrocijo, da se za administratorja poleg neizrazite
spremembe $ -> # spremeni tudi barva imena racunalnika. "Odkar ga
uporabljam, se pocutim bolj varnega. Tudi v tistih dneh." :)

Je pa en problem. Konzola in Xterm upostevata tudi kontrolne znake kot
navadne znake, kar postane problem pri brisanju ukazov, ki se raztezajo
preko ene vrstice. Takrat se terminalu malo utrga in premetva ukazno
vrstico levo - desno in ponavadi se malo navzgor...

Zdaj pa me zanima, ce je to problem termcapa, terminfa ali cesa tretjega?

Prosim, da se kdo preizkusi tale dodatke pod kaksnimi drugimi barvnimi
terminali (kterm, eterm itd), ce mogoce obstaja pod soncem terminalski
emulator, kjer pa to vendarle deluje...

	Mikka - aalte saakker...

 - Miha Tomsic --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -
 - home-made -- electronics -- music -- industrial -- physics -- net -- linux -
 - phylosophy -- poetry -- arts ---- Lower Parts of Abdomen ---- Josef Banale -

Dodatne informacije o seznamu Starilist