[ LUGOS ] Internet

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Pet Jan 8 13:41:44 CET 1999

On Fri, 8 Jan 1999, Igor wrote:

> :)))
> Dobro, in kakšna je razlika med vsemi tremi,
> oz. v čem je slackware boljši/različen od obeh

Ja, slackware :) Instaliral bos A, AP, D, N pakete. Pobral bos
source od diald in ga prevedel, se malo igral s konfiguracijo,
pobral 2.0.36 kernel, ga prevedel, rebootal in zadeva bo tekla
365 dni na leto, ce odstejes, da kdaj pa kdaj zmanjka elektrike.

Zato slackware. Vejteno se da to tudi z vsemi ostalimi distribucijami,
ampak jaz ne znam :) Uporabniski vmesniki kar nekaj carajo po sistemu,
in potem ko naj bi zadeva stekla moras tako ali tako vse na roke
pregledat in popravit.

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist