[ LUGOS ] SCSI

Ales Casar casar na uni-mb.si
Sre Jan 13 23:39:23 CET 1999

On Wed, 13 Jan 1999, Marko Cuk wrote:

> Skratka, kontroler je Adaptec UW 2940 .
> Diska sta UW, Seagateja. Razlicna.

Da takoj razcistimo s frekvencami in bitnimi sirinami. Ultra-Wide-SCSI
(ali Wide-SCSI-3) pomeni, da je podatkovno vodilo siroko 16 bitov (zaradi
Wide, pri Narrow je 8 bitov), podatki se pa po njem pretakajo s
"hitrostjo" 20 MHz (zaradi Ultra, pri Fast-SCSI je 10 MHz, pri navadnem
SCSI-1 pa 5 MHz). Ce recemo, da se ob 1 Hz da spraviti po kanalu 1 b/s,
potem 16 bitov pri 20 MHz da  16 * 20 Mb/s = 40 MB/s.

> Ob tem naj napisem, da bi bil zelo vesel, ce bi lahko kdo, ki ima res
> veliko pojma o samem SCSIju, povedal, kaj je to termination from drive,
> from bus ali pa kar from bus and drive. Prav tako tudi to, kaj pocne
> aktivna ali pasivna terminacija. Kaksne so upornosti kablov ( 132 ohm ??
> ).

Za to razlago bi se jaz tudi priporocal.

> Moti me tudi, da sta diska nastavljena na 40, kernel pa izpise le 20. Je
> mogoce ista fora kot ifconfig pa 100mbitne kartice ?

Bojim, se da si ti kaj narobe prebral stevilke. Meni se pri podobni
konfiguraciji izpise tole:

(scsi0:0:8:0) Using wide (16 bit) transfers.
(scsi0:0:8:0) Synchronous at 20.0MHz, offset 8.

kar po zgornjem racunu da prenos 40 MB/s. Je tako?

> (scsi0:0:1:0) Using wide (16 bit) transfers.
> (scsi0:0:4:0) Using wide (16 bit) transfers.
> (scsi0:0:4:0) Synchronous at 20.0MHz, offset 8.
> (scsi0:0:1:0) Synchronous at 10.0MHz, offset 8.

Enota s SCSI IDjem 4 ti dela na 40 MB/s. Enota s SCSI IDjem 1 - najbrz
drugi disk - pa res le z 20 MB/s. Da ni to kaksna nekoliko starejsta
Fast-Wide-SCSI (Wide-SCSI-2) enota? Tam bi to namrec bilo normalno.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist