[ LUGOS ] identd

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Tor Jan 5 17:57:43 CET 1999

On Tue, 5 Jan 1999, Borut Mrak wrote:

> Ne vem, katera je zadnja verzija, ne kje se ga da dobit, vendar sem pred
> kratkim na bugtraq-u zasledil, da ena stvar sesuva inetd. Kaj je to ne
> vem, najdi si kje kaksen bugtraq arhiv.

Ja, neki "nmap", ki je orodje za preiskovanje mreže, sesuva vse živo,
od inetd-ja do hylafax-a in še česa. Ampak Davidu se sesuva identd, ne
inetd...

Zmeda, a?

LP!

   Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si