[ LUGOS ] samba in porti

andy andy na x0.org
Pon Jan 25 20:51:06 CET 1999

>         ko smo ze ravno pri sambi... enkrat sem jo instaliral, pa mi potem
> apache
> ni delal. Ker je to kommercial server, si nisem mogel privoscit probavanja,
> ampak
> sem jo takoj skinil.
>
> Zato me zanima, ko je instaliram, kaj moram najprej napisati in
> kam, da bodo vsi servisi, ki jih imam (apache, mail ipd.) se kar nemoteno
> delovali
> (ali kaj svinja po ipfwadm?), nato pa se bom ze sam pozabaval z raznimi
> nastavitvami...

SAMBA? Komercialna?
"Samba is freely available under the GNU General Public License" (from
us1.samba.org)
Sambo dobis zraven RedHata.
Ko sambo instaliras ti le ta ne bi smela pacati po ipfwadm.
Samba ima dva serverja:
nmdb
smdb
Ko tidva instaliras bodisi v inet ali pa v kot daemon.
Meni se samba pozene takole:
file /etc/rc.d/init.d/smb

la la la
bla bla bla