[ LUGOS ] c++ problemi s kazalci

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Pet Jan 8 13:38:14 CET 1999

On Fri, 8 Jan 1999, Marko Samastur wrote:
> Mislis nekaj podobnega kot je naslednji primer? ;)
Iz zgornjega maila, ki sem ga napisal se najde vec zanimivih stvari:
"tisto cel dan brezveze delu" se nanasa na prejsnji mail s katerim
sporocam da sem naredil search engine po LUGOS arhivu. Delal sem ga cel
dan v upanju, da bo koristil uporabnikom. Nakar sem ugotovil da taksna
stvar ze obstaja. Iz tega se lahko potegne nauk, da se splaca preden se
gre doloceno stvar delat prej raziskat ali ze obstaja. Tisti moj search
engine je pomoje se vedno uporaben, ker se na mail archivu ne najde starih
mailov od 96 in naprej.
Navedel sem tudi da je LinuX nastal iz MiniXa, in da je MiniX napisal
Tenenbaum in da gre zraven bukla Operating Systems. Mogoce kdo na tej
listi tega se ni vedel.
Glede soli je tko, da eni jo imajo drugi je pa nimamo.

V zgornjem mailu je torej oporekati samo nacinu pisanja, ne pa vsebini.
Verjetno pa sem kdaj napisal tudi mail brez prave vsebine. Upam da zgoraj
avtomatsko citirani gospod ne bo sel tega preverjat za 10 let nazaj.

Nekateri ljudje imajo res dober spomin, ali pa so prevec zamerljivi or sth.
Meni pa se vedno preostane, da se z liste oz. grupe, za katero sem se
mogoce tudi s kaksnim dejanjem potrudil, da bi bila kaj boljsa, izkljucim.

do naslednjic pa, vdano Vas Rok Krulec aka Tantadruj

Dodatne informacije o seznamu Starilist