[ LUGOS ] Povezava dveh modemov

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Tor Jan 19 21:27:35 CET 1999

On Tue, 19 Jan 1999, Jurca, Ales (CAP, AMR) wrote:

> Slisal sem, da se da dva racunalnika povezat med seboj s pomocjo modemov,
> katera povezes samo s telefonskim kablom (brez vmesne centrale, simulatorja
> telefonske linije ali cesa podobnega).
> Ce je to komu ze uspelo, me zanima kako nastaviti modema.

Potrebujes dva taka modema, ki to podpirata. Temu se rece delo v
leased-line nacinu... En modem nastavis na originate, drugega na answer,
ko ju vkljucis naj bi se potem povezala med sabo. Vsak malo boljsi modem
podpira tak nacin dela. Ne dam roke v ogenj, ampak se mi zdi, da razni
sportsterji odpadejo. Naceloma, bi se to dalo izvest tudi s parom
sportsterjev ali kaj podobnega ampak je skrajno nerodno... :) In v tvojem
primeru ob uporabi s citalcem kartic neuporabno...

David!
Windows 95 - Don't worry, wait a little bit more.

Dodatne informacije o seznamu Starilist