[ LUGOS ] SCSI

Marko Cuk cuk na io.cuk.s-gimsen.lj.edus.si
Sre Jan 13 23:09:44 CET 1999

SCSI ...

Jah... vem, da je bilo ze dosti pisanega, opisanega, ...pa me vseeno
zanima, ce mi zna kdo povedati, kje naj zacnem iskati problem.

Skratka, kontroler je Adaptec UW 2940 .
Diska sta UW, Seagateja. Razlicna.

Ko kopiram podatke iz katerega koli diska, lahko je IDE, na prvi, manjsi

disk, je vse ok. Ta disk je tudi terminiran.

Ob tem naj napisem, da bi bil zelo vesel, ce bi lahko kdo, ki ima res
veliko pojma o samem SCSIju, povedal, kaj je to termination from drive,
from bus ali pa kar from bus and drive. Prav tako tudi to, kaj pocne
aktivna ali pasivna terminacija. Kaksne so upornosti kablov ( 132 ohm ??
).

Ali so iste na Narrow in Wide kablih, etc.
Ce pa kdo ve za kak res pameten in dovolj svez home page na to temo, pa
kar...
Tisti SCSI how to je bolj tako tako.

Moti me tudi, da sta diska nastavljena na 40, kernel pa izpise le 20. Je
mogoce ista fora kot ifconfig pa 100mbitne kartice ?

Torej, ko pa kopiram na vecji disk, pa nastane slednje:

scsi : aborting command due to timeout : pid 78112, scsi0, channel 0, id
4,
lun 0 Read (10) 00 00 de 80 87 00 00 02 00
scsi : aborting command due to timeout : pid 78111, scsi0, channel 0, id
1,
lun 0 Read (6) 12 e0 7d 98 00
SCSI host 0 abort (pid 78112) timed out - resetting
SCSI bus is being reset for host 0 channel 0.
(scsi0:0:1:0) Using wide (16 bit) transfers.
(scsi0:0:4:0) Using wide (16 bit) transfers.
(scsi0:0:4:0) Synchronous at 20.0MHz, offset 8.
(scsi0:0:1:0) Synchronous at 10.0MHz, offset 8.

Lp, Marko Cuk

Dodatne informacije o seznamu Starilist