[ LUGOS ] ime operacijskega imena Linux

Bostjan Lemut Bostjan.Lemut na guest.arnes.si
Ned Jan 10 15:48:47 CET 1999

Ljudje, sedaj ze par dni vztrajam na tej listi v upanju, da bom dobil
kaj koristnega iz prihajajocih mailov.
No, par reci je le bilo.

Sem pa opazil, da da nekateri med vami (verjetno so novi na tem OS-u)
vztrajno omenjajo neka programa Linuxe in Xe. Verjetno mislijo na
operacijski sistem Linux in unix - VMS graficno okolje X Window.
Ne morem si kaj, kot da omalovazujem te osebke, ki so najverjetneje
instalirali Linux-e zaradi mode in se sedaj niso ugotovili, da je to
pravzaprav operacijski sistem Linux.
S tem mailom bom najbrz sprozil kako sveto vojno, oz kot mi je ze nekdo
rekel, se bodo nadme spravili s sekirico. V prvi vrsti me bodo napadli
tisti, ki imajo Linuxe in samo Linuxe, ker Linuxe je zakon, kul in
sploh si taglaven ce mas Linuxe (M$jev mnozinski sindrom kot kaze). No,
tisti, ki vedo, zakaj potrebujejo racunalnik, tudi vedo, kaksen
operacijski sistem jim ustreza. S ponosom lahko recem, da kljub temu,
da sem prvic instaliral Linux ze jeseni 94 ter, da sem bil clan prvega
izvrsnega odbora LUGOS-a in, da je bil Linux kar nekaj casa osnovni
operacijski sisem na moji 386 ter kasneje 486, mi Micro$oftovi NTji se
vedno bolje sluzijo (ceprav bi se najraje imel MACOS 8.x). Vse svojemu
namen. Linux nameravam uporabiti kot hisni server, ker si boljsega
sistema (tega cenovnega razreda) ne morem zamisliti.

No, malo sem zasel iz subjecta, pa ni vazno, to itak vsi delajo na tej
listi (clovek lahko prebere od razprav o c++ programiranju do posiljanja
seminarskih nalog kar na listo).

Da se povrnem na subject. Ker je ocitno na tej mailing listi kar nekaj
primerkov, ki misli, da majo Linuxe, predlagam, da (da ne bo vec pomot)
se na www.lugos.si pojavi kaka stran, kjer bo pisalo kaj to Linux sploh
je, pa ne mislim linke na druge strani kot so npr clanki o Linuxu.
Hudica, ce lugosovci ne vedo kaj to je, potem zakaj sploh drustvo?

Fantje, sedaj pa lahko zakurite grmado ampak se vedno sem tisti, ki ve,
kaj Linux je:>.

Pozdrav vsem ostalim, ki locijo med Linuxi in Linuxom,

Bostjan

p.s.
Ne replyjajte na ta mail, da bi se kregali, nima smisla, skoda filat
mailing listo z neumnostmi.

Dodatne informacije o seznamu Starilist