[ LUGOS ] Seminarska (ZIP)

Sanel Sanela.Fejzic na guest.arnes.si
Ned Jan 10 16:43:13 CET 1999

KER IMAM DOLOCENE  TEZAVE VAM POSLJIAM NA LISTO.
VSEM, KI NISTE ZELELI SPREJETI TALE zip SE OPRAVICUJEM!

Zivjo,

glede na to, da ne vem kaksne OS sisteme uporabljate in ce bo ste lahko
brali datoteko, ki je napisana z WORDom 97, vam posiljam se textovno obliko.
Slednja je zal taksna, kakrsna pac je (po obliki). Dokaj neuporabna.
V Word-u pa sem napisal zaradi zahteve predavatelja.

Lepo prosim, ce VSAK komentar, pripombo, napako ali karkoli drugega posljete
na privat e-mail (do 8:00h 11.01.99). Verjetno je cel kup slovnicnih napak.
Bolj, kot to pa me skrbi STROKOVNOST. Hkrati moram napisati, da je bila
casovna stiska kar precejsnja.
Zato prosim za pomoc!

Ce bo seminarska dovolj dobra, jo lahko damo na WEB page.
To boste pa vi ocenili! :)

                                        Sanel

Dodatne informacije o seznamu Starilist