[ LUGOS ] Callback...

arso na e5.ijs.si arso na e5.ijs.si
Pon Jan 25 11:47:45 CET 1999

> Da.

V principu. :-|

> callback(8)           mgetty+callback manual          callback(8)
>
> NAME
>        callback - call a user back, presenting a login prompt
>
> DESCRIPTION
>        Call the given phone number (if none is given on the  com­
>        mand  line,  ask user for one), and if a CONNECT is estab­
>        lished, hand over control to  mgetty(8)  to  present  user
>        with a login name prompt.

Kake pol leta nazaj sem se igral s to zadevo, pa mi ni uspelo sestaviti
funkcionalne konfiguracije. Stvar je zablodila nekje okoli tocke,
ko je mgetty preveril user/pass, potem pa predal iniciativo callback-u,
pri cemer se ni pravilno izvedlo poalganje linije  in/ali callback
procedura. Pri tem je modem vedno postal popolnoma odsoten in je pomagal le
hard reset. V logih pa nic pametnega.
Kasneje nisem imel vec casa.

Callback koda, ki pride s paketom mgetty+sendfax, je bila (izrecno poudarjeno) 0.
highly alpha in slabo dokumentirana. Mogoce je sel v tem casu razvoj
naprej.

Se moj piskrcek. Ce bi kdo rad delil breme kakrsnihkoli izkusenj na temo
iz naslova: znam zelo dobro poslusati.

LP,

arso

Dodatne informacije o seznamu Starilist