[ LUGOS ] Seminarska naloga: Linux (1. del)

Sanel Sanela.Fejzic na guest.arnes.si
Tor Jan 5 18:13:34 CET 1999

ciao Drago in vsi ostali! :)

Danes sem oz. se vedno berem tale html file in je ENKRATEN za zacetenike.
Imam pa eno vrasanja za tebe in ostale:

"Neke verzije UNIXa (Linux, naprimjer) podržavaju ..."
Ne ne gledamo, da je napisano v hrvascini me neki ful moti.
Vsi govorite, da Linux ni UNIX, tukaj pa JE!

Kaj je zdaj prav!

Dodatne informacije o seznamu Starilist