[ LUGOS ] pppd??

Jernej Horvat zagi na kibla.org
Ned Jan 17 21:24:52 CET 1999

On Sun, 17 Jan 1999, Tomaz Izanc wrote:

> rabim pa to  da se zadeva javi na klic vzpostavi ppp povezavo in pa
> obratno da poklice na zahtevo in se poveze ppp .

> 1. kateri  paketi to omogocajo ?
> 2.ima kdo to ali kaj podobnega izvedeno z teles ISDN kartico
> (isa-navadna ne pnp)

Nabavi 2.0.36 (RH 5.2 ima pre3) kernel in zadnji isdn4utils (beta3?).
make config, make in make install..
Priporocam ti da isdn naredis kot modul. V /etc/conf.modules ali
/etc/modules.conf (je cisto vseeno :->) pa napisi nastavitve za isdn
kartico.
Vec o tem ti pise v /usr/src/linux/Documentation/isdn/README.HiSax.

Z isdnctrl nastavis dial in/out stevilke, callback ipd.

Ce rabis skripto se mi javi v privat mail...

___
                                            Jernej Horvat

               > All the standard disclaimers apply. <
                   http://www.kibla.org/lusers/zagi