[ LUGOS ] samba

Branko F. Gracner branko na edico.si
Ned Jan 31 11:25:04 CET 1999

On Sun, 31 Jan 1999, Klemen Vodopivec wrote:

> Zamenjal sem disk, skopiral vse z enga na drugega, potem pa bootal z drugega! samba nece vec printat nicesar!?
> verjetno sem kaj zajebu s permisni ker nism dal "cp -p", mi lahko kdo pomaga, kaj storit?
>
> BatujC

hm, prvo probaj, ce sploh zadevsna pali nekaj v stilu

cat krneki >/dev/lpx

ce to dela, pol ok, gremo naprej... kako ti zgleda /etc/printcap ? si kaj
spremenil lpt porte al kaj? hm, se ti sploh nalozijo printerji ob startu
sambe ? ce se, ti sele pol, ko hoces kej sprintat javi error?

kako si kopiru ? cp -Rav ?  al kako drgac? :)

Brane

-----
/// Branko F. Gracner
/// [Branko na edico.si] www.edico.si