[ LUGOS ] pppd-zadnjic...

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pet Jan 29 07:30:28 CET 1999

Howdy!

On Fri, 29 Jan 1999, Tomaz Izanc wrote:

> je kje za nastavit client pa server pri pppd
> ali se clienta zmenita ..kateri bo server ali pa klient (seveda je
> normalno da je server tisti ki ne klice)
> toda v mojem primeru je obratno .
> "server" klice klient odgovarja .. kot bi rekli pol callback-a (samo
> drugi del)
> kako to izvesti .. samo ne /usr/doc/ppp/call-back
> zadeva naj bi bila nastimana na crontab ob doloceni uri .

PPP je simetricna stvar, kar se PPPja se ne locita tisti ki klice in
tisti, ki je klicani. Navadno imenujemo 'client' tistega, ki ima med
opcijami 'defaultroute', 'server' pa tistega, ki te opcije nima.

pppd vedno spravi ppp? device up in postavi pravo routo. Ce pa ima opcijo
'defaultroute', pa nastavi se default route.

Jaz obicajno klicem s svoje masine ven. Vcasih pa me tista masina poklice
nazaj. Ampak v konfiguraciji za pppd ni nobene razlike.

Peace!
  Mkx