[ LUGOS ] process watcher ?

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Ned Jan 17 19:29:00 CET 1999

On Sun, 17 Jan 1999, Andrej Presern wrote:

> named -f prepreci zagon nameda v ozadju (kar je vzrok zgoraj opisane
> tezave z initom).

OK, predpostavimo da se named zacikla. Konec koncev, ce se je zmozen
sesuti, zakaj se ne bi zaciklal? V tem primeru ga bo moj programcek
restartal, init ga pa ne bi.
Verjetno bom uporabil obe vrsti nadzora. init deluje hitreje, shell
script pa bolj zanesljivo.

> Vedno znova sem presenecen, kako veliko ljudi se ima za prepametne, da
> bi pogledali v navodila (namrec tisti detajl, -f, sem nasel v named man
> strani, za kar sem porabil celih 15 sekund) in zato vedno znova izumlja
> toplo vodo (ki pa na koncu niti ni topla temvec mlacna).

Imas prav. Matjaz = lamer. Dostikrat :(
V "man named" nisem niti poskilil. Sem pa zdaj (po toci) in v njem ni
stikala -f niti cesa podobnega (na prvi pogled). Pa se to:

pixie:/root> killall named
pixie:/root> named -f
Usage: named [-d #] [-q] [-r] [-p port[/localport]] [[-b] bootfile]

??

LP!

  Matjaz

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si