[ LUGOS ] Callback...

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pon Jan 25 08:59:11 CET 1999

David Klasinc wrote:

> Banzai!
>
>  Hm, jaz bi callback tako zrihtal, da ko poklicem na machine me najprej
> prasa za username in potem za telefonsko stevilko na katero naj poklice in
> naredi pol zvezo...
>
>  Se to da? :)

USR Courier je imel to moznost. To se je dogajalo cisto na nivoju
modemov, ne PPPja. Ce ti to ustreza, pa ce imas modem tak, si zrihtaj.
Moznost pa je bila, da te je vprasal za username, callback stevilko pa
si lahko fiksiral ali pa je user vpisal svojo.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676