[ LUGOS ] USB

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Sre Jan 6 19:48:58 CET 1999

Do kam je prisla USB podpora za LINUX ?
Ce sploh je ze do kam prisla ?
Ali LinuX ze podpira USB tipkovnice, misi, monitorje in zvocnike ?
Kako dolg je lahko USB kabel ?

Bi ze bil cajt, da bi si lahko kupil tako masino, ki bi laufala v kleti,
bi imela poljubno stevilo poljubno glasnih ventilatorjev in bi bila
poljubno mocna, v moji sobi pa bi se nasel samo USB LCD ekran ter
tipkovnica z misjo prikljucena na USB hub na ekranu.

Ne morem si zamislit kaksen uzitek bi bilo gledat TV in poslusat Radio ter
MP3je na racunalniku brez da bi zraven poslusal poljubno glasen
ventilator, ki na mojem Firestarterju ni poljubno glasen ampak preglasen.

Dodatne informacije o seznamu Starilist