[ LUGOS ] Sendmail and news server

Zlatko Rek zlatko.rek na fs.uni-lj.si
Čet Jan 21 07:58:05 CET 1999

> 1.Kako sedaj pripravit sendmail, da mi bo ekspandal moj naslov iz
> milan na masina.domena.si v moj pravi e-mail naslov milan.gabor na uni-mb.si

Ker na Linuxu uporabljam smail, lahko povem, kako imam to narejeno
na HP-UX (sendmail-8.7.6). Upam, da ti bo pomagalo :-)

v sendmail.cf je:

   # list of locations of user database file (null means no lookup)
   O UserDatabaseSpec=/etc/mail/userdb.db

V tvojem primeru bi v userdb zapisal:

   milan:mailname            milan.gabor
   milan.gabor:maildrop      milan

Kreiraj database:

   makemap btree /etc/mail/userdb.db < /etc/mail/userdb

> 2.Na eni drugi masini hocem sendmail pripravit, da mail posiljal na
> tisto masino, ki bo posiljala mail ven. Kako ?

V sendmail.cf je:

# "Smart" relay host (may be null)
DSime_masine_ki_bo_posiljala_mail_ven.domena.si

> 3. Kaj vse je potrebno instalirat, skonfigurirat, da bodo newsi delali
> kot zeljeno zgoraj ?

 SUCK(1)                                                             SUCK(1)
 NAME
      suck - Pull a small newsfeed from an NNTP server, avoiding the NEWNEWS
      command.

Lep pozdrav.
		Zlatko

Dodatne informacije o seznamu Starilist