[ LUGOS ] Solaris vs. Linux

Matej Sekoranja matej.sekoranja na s-sser.lj.edus.si
Pon Jan 4 21:43:03 CET 1999

Hi,

zanima me mnenje o Sun Solaris-u 7 proti Linux-u?
Res je, da je Linux zastonj, res pa je tudi, da je daje
Sun Solaris-e skoraj zastonj (ver. 7, $10), ampak samo za
izobrazevalne namene (OK for me). Ima Linux konkurenco?
Mene je Solaris pritegnil, ceprav imam sedaj RH 5.2. Zakaj?
Glavnem ukvarjam z Javo in Java je 'izum' Sun-a,
torej vse kar je v Javi novega gre prvo na Windows in
Solaris, potem pa sele na ostale platforme!!!
Aja, programska oprema za Solarise...
Mislim, da je tukaj v igri veliko $$$$$$$ (uh, Java je zastonj),
no ampak, ko je potrebno napisati kaksno porocilo, dokument je tukaj
mislim MS Office ZAENKRAT se kralj (1000+1 hroscov sem sedaj spregledal)...

Mislim, da je za Javo Solaris primernejsi od Linux-ov.
Kaksen ugovor?

 Prosim za 'bitko' med Solaris-i in Linux-i? Zakaj ali zakaj ne Solaris
??!!!!

P.S. Ima kdo izkusnje z Solaris instalacijo na Intel platformi (Intel PII)?
     (AGP port (i740 chip based gfx card), PCI DEC chip based NET card, uf
kaj pa problemi z CD-ROMi?)

   Matej

P.S. Mi, bi lahko kdo zapekel Solarise 7 za Intel platformo
Kaj je vse na tem CD-ju (so Java, kaksen WEB server, prevajalniki in druga
prog.
oprema se zraven). Kaj pa driverji (AGP port (i740 chip), DEC chip based NET
card, uf kaj pa problemi z CDROM-i?)?
Ponudbe na privat mail -> matej.sekoranja na writeme.com

Dodatne informacije o seznamu Starilist