[ LUGOS ] OFF-TOPIC Utisati racunalnik

Ales Casar casar na uni-mb.si
Pet Jan 15 10:31:44 CET 1999

On Fri, 15 Jan 1999, Metod Kozelj wrote:

> b) vzames cim bolj sodoben procesor (recimo PII 450MHz) in ga mocno
>    underclockas (recimo, da ga gonis na 66MHz FSB (namesto 100MHz)
>    in vzames manjsi veckratnik (recimo 3 namesto 4,5)). Pa se napetost

Zdi se mi, da pri PII/450 ne mores spreminjati veckratnika na kja drugo
kot 4,5. Lahko pa das FSB na 66 MHz. Morda tudi 60 ali celo 50 MHz, pac
odvisno od maticne plosce.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist