[ LUGOS ] Lilo!

Jure Krasovic jure.krasovic na rcc-irc.si
Sob Jan 2 20:43:32 CET 1999

--------------B6964F3F695C0AF182083782

Hoj!

Imam eno 486 z priblizno 1.2GB diska. Tisti disk bi razparceliral na 3
particije. Ena za Swap in ostali dve za ext2 file sistem. Pred
instalacijo RH 5.1 z fdiskom povem parametre, da fdisk sploh spozna tako
velik disk. Ko pa je instalacija skoraj koncana vprasa kam naj namesti
LILO vse skupaj javi neko napako. Kaj naredi nimam pojma. Ko pa masino
restartam dobim na ekran same 00 00 00 in tako dalje do neskoncnosti.

A kdo ve kako naj povem Lilo-tu da imam malo vecji disk kot je 512MB.
Probal sem ze z append="hd=2484,16,63" pa ni nic pomagalo.

Aja plosca podpira LBA.

Lp jure

--------------B6964F3F695C0AF182083782

begin:          vcard
fn:             Jure Krasovic
n:              Krasovic;Jure
org:            Razvojni Center IRC d.o.o.
adr:            Ul. XIV. Divizije 14;;;Celje;;3000;SLOVENIA
email;internet: jure.krasovic na rcc-irc.si
tel;work:       ++386-63-44-11-44
x-mozilla-cpt:  ;0
x-mozilla-html: FALSE
version:        2.1