[ LUGOS ] sb

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Tor Jan 19 07:28:49 CET 1999

> Ali mi lahko kdo iz osebnih izkusenj priporoca nek sb16 nizjega cenovnega
> razreda (do 3000?) in ni nujno da je 32 ali 64 biten. Navaden 16 biten je
> elita! Ce pa kdo kupuje novega, mi pa lahko starega proda, vendar mi mora
> jamcit da ne izdihnes, preden ga skonfiguriras v Linuxu.
>
> Za vse morebitne ponudbe ---> privat mail.

Najprej pojdi na www.opensound.com in downloadaj njihov demo driverjev.
Ce ti zadeva dela (demo verzija dela 10 minut potem pa neha) lahko
razmislis, ali se ti splaca placati 20 dolarjev za driverje (meni se je
splacalo).

--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist