[ LUGOS ] mreza

Ernest Zejn ernest na zejn.si
Pet Jan 22 17:04:51 CET 1999

>ja, sem pregledal vse, to je bilo prvo na kar sem pomislil, sem dal notri
>potem eno levo ne2000 kartico, s katero se vedno ni delovala zadeva... No
>v glavnem zadeva je taka, sicer ne stekam zakaj je tako, da ce je masina
>mrzla, se pravi da ne deluje par urc, ne mores na mrezo dokler ni uptime
>masine vsaj 2 minuti... mislim totalno kr neki!!!
mmmm..... to se slisi zanimivo:
- morda je arp refresh prepocasen? poskusi rocno vpisati arp-e...
- ce pa je problem vezan na toploto, potem imas lahko problem z diski ali
RAMom
(imel sem podoben problem, nakar mi je stvar po zamenjavi RAMa in MB delala
BP)..

                                            lpp,Ernest - The one, who is
thought to be an upgraded Marine
Name: Ernest Zejn ¦ E-mail: ernest na zejn.si ¦ WWW: www.zejn.si
Tel:   +386 41 706-549 ¦ Tel2: +386 64 862-311 ¦ Fax:  +386 64 864-337

Dodatne informacije o seznamu Starilist