[ LUGOS ] ghostview in .pdf

Jernej Zajc jernej na 4u.net
Sob Jan 2 12:08:06 CET 1999

David Klasinc wrote:

>  Upam da se ti da hodit jest, kadar si lacen... ;>

Potegni ga dol, ce bi rad videl kaksen bolj kompleksen (ali pa niti ne)
PDF v njegovi normalni obliki. Plus, da zraven dobis search plugin, ki
prav lepo isce po vecih dokumentih, ce so zindeksirani z Acrobat
Catalogom.

Iztok Pizorn wrote:

> seveda se da.
> enkrat sem ze imel GS5.10 za Win95, pa sem ga tudi zdajle nalozil na
> Win95, zagnal .pdf fajl in glej ga: dela!
>
> tko kot bi sel v Beograd na Ljubljansko banko denar dvignit.

Tocno; priblizno toliko imas tudi od PDFja, gledanega z gv: malo ali
nic. Crke se prekrivajo, ali so med njimi 10 milimetrski presledki,
pozicije slik so zgresene, in vcasih zadeva popolnoma sfali font in
izpise tekst kar z enim cisto tretjim. Z gv sem odprl kakih 15, 20
filetov, potem pa me je za vedno minilo.

A ja, ce si iz LJ, ti lahko specem CD z Readerjem.