[ LUGOS ] Start Linuxa iz NT boot.ini?

Bostjan Lemut Bostjan.Lemut na guest.arnes.si
Sre Jan 13 19:55:25 CET 1999

Druga varianta..
instaliras lilo v MBR in z lilotom izbirat med linuxom in ntloaderjem
nt loader izberes nt native particijo in jo opises kot dos (to je bilo
sicer testirano na fat 16 nt particiji, ampak mislim, da to ni vazno,
vazno je, da lilotu poves, katero particijo naj boota kot nt, isto potem
lahko v lilo dodas se dos, pa imas vse tri muhe na en mah)

Dodatne informacije o seznamu Starilist