[ LUGOS ] RedHat in KDE...

Rok Papez rok na slo.net
Sre Jan 20 21:11:26 CET 1999

On Wed, 20 Jan 1999 16:27:04 +0100, Marko Samastur wrote:

>Zagotovo bo Gnome standardno namizje. Seveda pa to ne pomeni, da v
>distribucijo ne bo vkljucen KDE (ki se sicer nahaja na RawHide, vendar
>je ta prej namig na to, kaj bo v distribuciji, kot pa dokoncno odgovor).
>Mimogrede, kolikor je meni znano knjiznica qt ni nic bolj OpenSource kot
>je bila prej (nova licenca naj bi veljala sele za verzijo 2.0). Ce se pa
>motim, me pa naj nekdo na zasebni naslov popravi (da ne bi pricenjali po
>nepotrebnem nove svete vojne :)).

Gnome ne prinese s seboj *vsaj* referencnega window managerja, kar
lahko
v nekaterih primerih vzamemo kot slabost, KDE pa ima svoj window
manager.
Zato je delo vzdrzevalcev distribucij otezeno.
Meni se je recimo Enlightment + Gnome veselo usuvou 100km/h. Morda bad
luck, slab config ali karkoli. Kolikor mi je GNOME vsec ker nima
OOO (Object Oriented Overhead) mi je KDE vsec ker ima *enoten* look and

feel ne samo za aplikacije temvec tudi za namizje.
Vsekakor bo marsikdo zagotovo drugacenga mnenja od mene. Jaz upam da se
bosta *oba* precej dobro uveljavila in bomo lahko se dalec v
prihodnosti
izbirali med obema.

best regards,
Rok Papez.

Student at Faculty of Computer and Information Science,
University of Ljubljana, Slovenia.

Dodatne informacije o seznamu Starilist