[ LUGOS ] USB

Ales Casar casar na uni-mb.si
Pet Jan 8 11:49:21 CET 1999

On Wed, 6 Jan 1999, Rok Krulec wrote:

> poljubno mocna, v moji sobi pa bi se nasel samo USB LCD ekran ter
> tipkovnica z misjo prikljucena na USB hub na ekranu.

A mislis, da bi podatke o sliki prenasal kar po USB vodilu? A to sploh
obstaja? Mislim, da se USB pri monitorjih uporablja za nastavitve in
informacije ter za druge naprave (ce monitor deluje kot USB hub), ne pa za
samo sliko. Sicer ne vem, kaksno pasovno sirino zmore USB, ampak bojim se,
da premalo, da bi po njem prenasal kar sliko.

Recimo, da bi imeli resolucijo 1280x1024, 24-bitno TrueColor grafiko in
najbrz je tudi pri LCD potrebnih vsaj kaksnih 50 Hz. To znese cca 1.46
Gb/s. A USB zmore toliko? Po moje ne.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist