[ LUGOS ] Start Linuxa iz NT boot.ini?

Bostjan Strumbelj Bostjan.Strumbelj na delo.si
Sre Jan 13 19:39:44 CET 1999

Heh,

enako vprasanje sem imel skoraj leto dni nazaj.
Stvar se da izvesti, ampak poznam samo teoreticni del:

Potrebujes Linuxov boot sektor, zapisan v fajl (kako se to izvede,
ne vem ...) Ta fajl nato poljubno poimenujes (npr. linux.bin) in
shranis na disk, kjer imas NT-je. V datoteko boot.ini dodas novo
zabelesko, nekaj v smislu

linux=c:\boot\linux.bin

Za primer so ti lahko ze obstojeci zapisi.

Na ta nacin sem imel izveden boot za NeXTstep z drugega diska, le
da je zraven navodil prisla se skripta, kjer sem dolocil parametre,
ki so se nato zapisali v ta *.bin fajl (npr., na katerem (fizicnem)
disku je nalozen sistem ... c,d,e ...).

Pa veliko srece!

Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist