[ LUGOS ] Seminarska (ZIP)

KarloDrago Novak KarloDrago.Novak na gov.si
Tor Jan 12 08:31:01 CET 1999

   Za seminarsko nalogo bo naslednji komentar vsekakor prepozen, a
   mislim, da kljub temu ne bo prepozen. Nalogo mi je uspelo pregledati
   sele sinoci v postelji. Dal bom nekaj pripomb:

   - pri nalogi manjka prva stran. Verjetno ni kaksna posebna tajnost:
   naslov naloge, kdo vse so avtorji, kdo je ucitelj, katera sola je to
   in podobne generalije, ki so obicajno na prvi strani.

   - glede na to, da je med vire pristeta tudi knjiga Linux v 24-ih
   urah, me cudi zakaj niso upostevani tudi proizvodi firme Applix.
   Zanimiva bi bila namrec cenovna primerjava med M$(MS Office),
   Applix, Inc. (Applixware for Linux) in Star Division, GmbH
   (StarOffice). Primerjava med zadnjima dvema produktoma je na
   http://www.ssc.com/lj/issue54/3080.html ...

   - pri imenovanji mene v nalogi kot zunanjega sodelavca, imam
   pripombo. Ni slo samo za pomoc pri iskanju temvec predvsem za
   svetovanje. Ce je mozno, naj se to tudi vkljuci oz. uposteva.

   Lp; Drago

Lepo prosim, ce VSAK komentar, pripombo, napako ali karkoli drugega posljete
na privat e-mail (do 8:00h 11.01.99). Verjetno je cel kup slovnicnih napak.
Bolj, kot to pa me skrbi STROKOVNOST. Hkrati moram napisati, da je bila
casovna stiska kar precejsnja.
Zato prosim za pomoc!

Ce bo seminarska dovolj dobra, jo lahko damo na WEB page.
To boste pa vi ocenili! :)

                                        Sanel

Dodatne informacije o seznamu Starilist