[ LUGOS ] sb

Anze Vidmar anze.vidmar na s-sser.lj.edus.si
Tor Jan 19 00:47:42 CET 1999

cau,

z grozno opazam, da obstajajo tudi zelo zakompleksani sb-ji. Imel sem
sb16, ki je imel ze tovarnisko dolocen irq, low, DMA, high DMA... Pod
Linuxom je deloval super. Medtem ko sem bral posto, in se sproscal ob
pivcu, sem lahko poslusal se glasbo :).

Sedaj pa, ko sem po lastni neumnosti prodal sb skupaj s svojo staro
masino, sem zgrozen nad mojim "novim" sb-jem :(. Ima 2 IRQja, ki jih samo
bog in sb vest, in oh in sploh... Sb naj bi bil softwersko nastavljiv,
vendar so me proizvajalci "nategnili". Ta sb, ni za nobeno rabo. Edino na
winblowsih deluje, kar pa mi nic ne pomaga.

Ali mi lahko kdo iz osebnih izkusenj priporoca nek sb16 nizjega cenovnega
razreda (do 3000?) in ni nujno da je 32 ali 64 biten. Navaden 16 biten je
elita! Ce pa kdo kupuje novega, mi pa lahko starega proda, vendar mi mora
jamcit da ne izdihnes, preden ga skonfiguriras v Linuxu.

Za vse morebitne ponudbe ---> privat mail.

Anze

P.S.: Ali kdo kupi sb Aztec Galaxy Washington16 ? (1500sit) :)

Don't Fear the Pinguins.

Dodatne informacije o seznamu Starilist