[ LUGOS ] Barvni ukaznik

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Sre Jan 13 16:55:57 CET 1999

=?iso-8859-2?Q?Miha_Tom=B9i=E8?= wrote:

>         Hojla!

> Bom poiskal kaksen novejsi source za xterm. Na Slacku sem uporabljal xterm,
> ki ima scrool bar na desni in uporablja aw3d. Bom se tu prevedel in
> testiral...

xterm -rightbar (oz. popravi X resource), namesto libXaw instaliraj
libXaw3d.

> Ko smo ze pri Xtermu. Ce v resourcih definiram
>
> Xterm*geometry: 80x32 ,

To je geometrija OKNA..

> so xtermovi menuji, ki se odprejo ob pritiski na Ctrl + gumb na miski (za
> tiste, ki tega se ne veste) veliki samo 80x32 pixlov !?!

..torej bo menu okno (kakor tudi se kaksno drugo, glede na tisti
wildcard) pac tako veliko.

> Verjetno je napocil cas za menjavo terma...

:) Verjetno je bolj napocil cas za kaksen man page prebrat:)

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist