[ LUGOS ] W98-> LINUX+W98

Branko F. Gračner Branko na edico.si
Pet Jan 1 15:32:20 CET 1999

jahm zadeva je popolnoma enostavna ...

instaliras linux na drugi disk, torej slave, ce bi rad mel popolnoma loceno

ker se ne ves, ce se ti linux dopade ... pa ne bi rad eksperimentoral z
fdisk /mbr ukazi pod dosom, ti priporocam, da LILO loader instaliras na prvo
particijo drugega diska, zato bos lahko samo pobrisal partcije, ce ti linux
ne bo vsec, in jih lepo nazaj formatiral pod fat.

ce ga bos dal v mbr prbega diska, se pa bos moral grbati z lilo loaderjem,
ki te bo vsakih ko bos zagnal racunalnik vprasal, kaj zelis zagnati ...
lohka seveda namestis tud progy ki se mu rece system commander ... ma to je
ze druga zgodba

v /etc/lilo.conf pa lepo dodas pod other svoj win98 sistem

Lep pozdrav, Branko

-----
/// Branko F. Gracner
/// [Branko na edico.si]  www.edico.si
-----

>Hoj
>
>Zanima me kako bi se najlažje dalo skonfigurirat mašino da bi delala z W98
>in LINUX....
>Imam dva diska, na enmu mam W98, na drugega pa bi dal RedHat 5.2. Kako naj
>nastavim diske (ker naj bo master, in ker slave). Diska z W98  nebi rad
kaj
>spreminjal, ker po dolgem mučenju W98 končno delujejo zadovoljivo.

BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N:Gračner;Branko;F.
FN:Branko F. Gračner
ORG:Edico d.o.o.
TITLE:Metaframe Administrator
TEL;WORK;VOICE:++386 61 1757 30
TEL;HOME;VOICE:++386 793 652
TEL;WORK;FAX:++386 61 1757 321
TEL;HOME;FAX:++386 793 652
ADR;WORK:;;Medvedova 28;Ljubljana;;1000;Slovenia
LABEL;WORK;ENCODING=QUOTED-PRINTABLE:Medvedova 28=0D=0ALjubljana  1000=0D=0ASlovenia
ADR;HOME:;;Rakitovec 13;Gorica pri Slivnici;;3263;Slovenia
LABEL;HOME;ENCODING=QUOTED-PRINTABLE:Rakitovec 13=0D=0AGorica pri Slivnici 3263=0D=0ASlovenia
URL:http://www.magic.edico.si/branko
URL:http://www.edico.si
EMAIL;PREF;INTERNET:Branko na edico.si
REV:19990101T143220Z