[ LUGOS ] lilo -?

Joze Kovacic joze na hamradio.si
Pet Jan 22 04:41:23 CET 1999

>On Fri, 22 Jan 1999, Jure Koren wrote:
>
> Toliko odgovorov...
> Mislim, da je zdaj jasno, zakaj "LI". Ce fant ni spreminjal
> layouta diskovja, potem ni finta v premikanju /boot/boot.b ampak
> v geometriji diska, pri cemer pomaga (kot mu je ze nekdo napisal)
> -l flag, ce pa to ne, pa igranje z bios nastavitvami (LBA,CHS...).

Pa naj bo se en odgovor ;) ali komentar...

 Imel sem namrec 'cast', da naletim na 486, ki se je z drugje narejenim
diskom lepo postavila z disketo, se normalno odzvala na liloconfig in
lilo, delovalo vse OK, na reboot pa se je ustavila na LI....

 Ponoven dvig na disketo je bil b.p., lilo.conf OK..vse v redu, pri
reboot iz diska pa spet LI...

 Nazadnje se je pokazalo, da mu komanda za paralelno branje cilindrov v
hwtools nekje zmede pojme in sicer zacne/nalozi drugi del, vendar
nepravilno in potem ne ve kaj bi s tem pocel...brez te komande se je lepo
dvignil....Ocitno pisec LILO.doc ni imel opravka s podn masinami :)

 lp
 jk

    Expirience is something you don't get until just after you need it!