[ LUGOS ] spisek ukazov

Joze Kovacic joze na hamradio.si
Sre Jan 13 15:00:08 CET 1999

>On 13 Jan 1999, KarloDrago Novak wrote:
>
>    Nekaj ukazov za zacetek se da dobiti na:

*scrach*
 Ce bi mi se pojasnil, zakaj bi se clovek hotel naucit nekih ukazov
(z razlagami ), ki jih nima na razpolago, poleg kupa takih, ki jih
ima in bi jih moral obvladat...???

 Umetnost kopicenja?

Smiselno verjetno je, da pogledas kaj imas sploh na razpolago v masini,
potem pa isces razlage tistega, cesar ne poznas...

 Obstaja kup dokumentacije na netu, vendar je ( razen nekaterih izjem )
ponavadi najboljsa tista, ki jo dobis z distribucijo...da ne omenjam
spremljajoce dokumentacije pri posameznih paketih in utilsih...

lp
jk

    Expirience is something you don't get until just after you need it!