[ LUGOS ] mreza

Rok Papez rok na slo.net
Pet Jan 22 10:54:44 CET 1999

On Fri, 22 Jan 1999 10:09:15 +0100 (CET), Tomaz Ocepek wrote:

>hmm a se mogoce komu sanja, zakaj mrezna kartica dela probleme take da
>lahko pingam samega sebe, se pravi lokalno in preko mreze, ne morem oz. ne
>vidim pa ven nobene druge masine, niti routerja. V masino sem dal par
>mreznih kartic in z vsemi je isto... Se mogoce komu kaj sanja kaj je temu
>vzrok?

Po vsej verjetnosti napacna konfiguracija mreze.

Ali si pingal 127.0.0.1 <- ta deluje preko devicea lo, torej nima veze
z mrezo
Ali is pingal 192.168.1.1 (ali kar je pac tvoj IP) <- potem mrezna IMHO
deluje.

Si nastavil netmask 255.255.255.0 ? (predvidevam 192.168.1.x
configuracijo mreze)
Si nastavil defaultroute za mrezo na routerja?

Katero distribucijo uporabljas?

best regards,
Rok Papez.

Student at Faculty of Computer and Information Science,
University of Ljubljana, Slovenia.

Dodatne informacije o seznamu Starilist