[ LUGOS ] Netscape fonti

Jernej Zajc jernej na 4u.net
Ned Jan 31 09:57:38 CET 1999

Zivjo,

in kako to naredis? Mislim seveda na recept. Kako je s sumniki?
A so to unicode fonti? CE fonti?
Ali lahko te fonte uporabljas tudi v drugih programih za X-e?
Ali lahko X-e laufas samo z njimi? Ima xfstt kaksne pozresne
navade?

In , MMG, se to: ali obstaja Adobe Type Manager na Linuxu?

Ima kdo izkusnje z enbeddanjem fontov v PDFje, distilane iz
postscripta?

Hvala, Jernej

Blaz Zupan wrote:

> Jaz sem instaliral xfstt (TrueType font server) in X serverju dopovedal,
> da tudi tam najde fonte. Potem sem si iz
> http://www.microsoft.com/opentype/ potegnil vse dobro znane TrueType fonte
> (ja, Microsoft jih deli zastonj) in sedaj lahko recimo pogledam
> www.microsoft.com in bo zgledal enako kot na Windowsih (no, to je bil samo
> primer, ne me tepst ker kdaj pa kdaj pogledam www.microsoft.com ;)
>
> Blaz Zupan, blaz na medinet.si, http://home.amis.net/blaz
> Medinet d.o.o., Linhartova 21, 2000 Maribor, Slovenia

Dodatne informacije o seznamu Starilist