[ LUGOS ] Problemi z DNS

Ernest Zejn ernest na zejn.si
Pet Jan 1 14:57:10 CET 1999

~hoj~

>ne da bi vedu... moja masina ima kakih 8 cname-ov pa worka...

>hmm... mogoc si se pri serial  zmotu... mogoc si pozabu restartat named, ko
>si dodal www cname :)=
>poskusi dodat se kak cname za drugo masino...
ja. poleg tega pa se dve moznosti:
- sekundarni DNS se ni refreshov (ali zaradi casa ali pa ker je WinNT:)) )
in ti gres
    gledat na sekundarnega (morda je boljsi response time)
- v reversnem lookup-u nimas zapisano, naj vrne IP tudi za www
(imedomene.reverse ali podobno)

kako resiti stvar:
z uporabo nslookup-a:
postavis se na svojega primarca (server masina.<imedomene>), potem pa
www.<imedomene>
if (succeed)
   {
      se postavis na sekundarca (server sekDNS.<imedomene>), potem pa
www.<imedomene>
           ce dela je cudno, pojdi na spodnji else
           ce ne dela: (set typ=SOA, potem <imedomene>); ce je serijska
starejsa od tiste na
                primarcu, potem je jasno: napaka na sekundarcu (ali pa
WinNT4s), ce je serijska enaka
                primarcu, potem pojdi na else
else
   {
      napaka je v reversnem lookup-u
   }

P.S:
1. verjetno je 100k napak v zgornjem kontekstu
2. verjetno sem pozabil se kake 104 druge moznosti :((

                                            lpp,Ernest - The one, who is
thought to be an upgraded Marine
Name: Ernest Zejn ¦ E-mail: ernest na zejn.si ¦ WWW: www.zejn.si
Tel:   +386 41 706-549 ¦ Tel2: +386 64 862-311 ¦ Fax:  +386 64 864-337

Dodatne informacije o seznamu Starilist