[ LUGOS ] Totally OFF - KISS

Matej Sekoranja matej.sekoranja na s-sser.lj.edus.si
Sob Jan 9 20:01:16 CET 1999

> Hi!
>
> Pa ce smo že pri tem ... je kdo uspel pripraviti XFB server za Intel740
> chipset do delovanja z biosom novejšim od 2.30? Nekje sem našel, da bi naj
> zadeva delovala z biosom 2.20 in starejšim, pa mi na žalost ni dano da bi
> lahko poflashal bios graficne nazaj na 2.20 .... (intelov flash.exe pod
> Win98 cmd promptom crkotne, ker mu ne paše OS, setver.exe ga ne
> uspe zmesti,
> stare dos diskete pa vec ne premorem ... so .... bi se dalo komu spisati
> flash proggy za Linux? ;-))

Ja, jaz. Imam Dimondovo Stealth II G460 z i740 in mi super deluje (tudi pod
Linuxi)
in mislim, da novejsega biosa NIMAM (nisem ga updatiral).
Kako, mi je to uspelo, mogoce sem to naredil rahlo po ovinkih, ampak
sedaj deluje kot urica..... (postopek sem preizkusil na Debian 2.0r2 in RH
5.2).

1. najprej sem instaliral:

	rpm .... (z -nodepts stikalom, drugace mi je tezil)

2. potem sem rocno dodal kartico v listo kartic:

	datoteka /usr/lib/X11/Cards
	(pazi, da za server das "i740")

3. naredil sem kopijo (na /usr/X11R6/bin)

	cp XBF_i740 XF86_i740

4. zazeni XF86Setup in v listi izberi tvojo kartico (vse nastavitve o katici
bodo auto)
   Kopijo sem naredil zato, da mi XF86Setup ne tezi, da ne najde XF86_i740.

5. v .xserverrc imam (sem spremenil v)

  	exec XBF_i740 :0

To je vse.
Stestiaj s 'startx'.

Medi zdej X11 delajo kot urca.......
P. S. Katero verzijo XBF_i740 serverja imas, jaz sem jo dal dol avgusta pa
me zanima ce je zunaj ze novejsa......

 Matej Sekoranja  -  matej.sekoranja na writeme.com

Dodatne informacije o seznamu Starilist