[ LUGOS ] SMBMOUNT

Branko F. Gracner branko na edico.si
Ned Jan 24 23:43:16 CET 1999

> Hoj!
>
> Mogoce je problem ze malo prej. Ti se na windows masino prijavis z enim
> uporabniskim imenom "Username" paziti moras, da je le ta tudi taksen
> kakrsnega uporabljas na linux masini. Najbolje pa je, ce pri prijavi na
> windows masino uporabis enako uporabnisko ime in enako geslo kakor pri Linux
> masini. (Pazi na velike im male crke). V tem primeru te pa sploh ne bi smel
> nicesar vprasat ampak te bo kar spustil na tvoj home direktorij.
>
> LP Jure

bullshit. za sambo pa netbios nasploh je znano da je useen al je pass
MoJPaSs  ali mojpass .... am, ce mi ne verjames preber dokumentacijo, da
se pa zadevo tud uklopit in sele v verziji 2.0...

glede home ... kakor je pac nastavleno ... ce zadevo v /etc/smb.conf
nastavis drgac, te vrze pac drgam ... pa  ni nujno da se samo to kaze...

sicer pa se da ustimat samo samba uporabnike, ki bodo imeli samo netbios
accounte ... usermap je v /etc/smbusers pass pa v /etc/smbpasswd

Branko

Dodatne informacije o seznamu Starilist