[ LUGOS ] Lilo

Klemen Vodopivec klemen.vodopivec na s-gng.ng.edus.si
Sob Jan 2 14:27:08 CET 1999

Clovek, pr linuxu je moznosti prevec, da bi lahko vse vedel! vsekakor ni to
edina moznost!

najbolj smiselna se zdi ta, da najprej nardis en boot disketo od win98, das
gor fdisk.exe se zraven pa ksn sys.com, mogoce se format :))), potem pa
instaliras linux, ko te pa prasa kam dat lilo booterja, reces master boot
record, stvar je resena! lahko bos bootal win98 in linux, kot ti pase, lahko
bos imel zasciten dostop do bootanja diska s passom, pa karkoli se naprej!

ce ti linux ne bo vec vsec, oz bos imel kakrsnekoli tezave (v oboje dvomim)
bos kadarkoli lahko dal not disketo k si jo prej naredu, zbootal masino, pa
napisal fdisk /mbr! stvar bo enaka kot pred posegom linuxa.
ampak o vsem tem obstaja tolko FAQov in HOWTOjev, poglej si
http://www.lugos.si/delo/slo oz. http://sunsite.unc.edu/LDP/HOWTO, pa ne
stoj vec sprasvat tko banalnih stvari na listo, k to povsod vse pise!

btw: kot alternativo lilotu sem jaz izbral system commander 4 deluxe, ki ima
kar nekaj moznosti (pass, particioniranje, graphical interface...)

lp, BatujC

>A samo tko bo mogoce zagnati Linux ce bom dal D:,A:,C:. A druge moznosti
ni.

Dodatne informacije o seznamu Starilist