[ LUGOS ] neumnost!

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Čet Feb 11 07:31:14 CET 1999

> Sem zelel imeti hrati dve distribuciji... RH 5.1 ... in Debian 2r3 ... =
> in sem za debiana nastavu swap partition cez swap partition za rh-a... =
> RH ne laufa vec....
> pac sem mislu da si bosta particijo lahko delila (napaka!!).
> Kaj zdaj? rad bi nazaj moj RH (pa ravno ko sem kDE instaliru)....

Nobenega razloga ni, da si Debian in RH ne bi mogla deliti swap particije
(saj ne teceta istocasno). Bolj verjetno je, da si zamocil kaj drugega.
Moj prvi kandidat bi bila nastavitev lilo-ta.

Ali si poskusil RedHat bootati iz diskete?

Ce redhat "ne laufa" na kaksen nacin ne laufa? Se namesto njega pozene debian?
Se lilo kar ustavi? Se kernel zacne bootati, pa potem zmrzne? Kaksen error message?

"ne laufa" je lahko marsikaj....
--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist