[ LUGOS ] dd

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Pet Feb 12 09:34:04 CET 1999

On Fri, 12 Feb 1999, Tomaz Ocepek wrote:

> ojla!
>
> ali je mozno skopirati z 'dd' celoten disk na drug disk, s to razliko, da
> je prvi disk 4,3Gb, drugi 2,5Gb (podatkov na disku je za cca. 1.5Gb??? aja
> na particiji je wintendo os, in ima long names... ali je to mozno
> skopirat preko 'dd' ali je kaka druga moznost?

Lahko bi najprej s kakšnim programom zmanjšal particijo na 2.5GB
(mislim da se eden imenuje Partition Magic??), nato naredil
na drugem disku enako veliko particijo in nato skopiral samo
particijo (if=/dev/hda1 of=/dev/hdc1 recimo).

Lahko pa najprej poženeš defragmentacijo, nato skopiraš cel disk, in
nazadnje poženeš scandisk na novem disku. Brutalno, ampak mogoče bi
pa šlo.

LP!

  Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si